02.10.2014 01:16:53Последен член: prikazenden
Svatbata.org » За всеки по нещо » Здравна взаимопомощ »  (Модератор: MЕЙЧЕ)Геритамин
Страници: 1 [2] 3   Надолу
  Изпрати темата  |  Изпечатай  
Автор Тема: Геритамин  (Прочетена 37841 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Anito
мушмурок
*

Репутация: 2
Anito has no influence.
Неактивен Неактивен
Пол: Жена
Публикации: 166

Отн.: Геритамин

« Отговор #15 -: 21.04.2007 10:52:28 »

Аз го пиех  до миналата седмица,но защото ми го препоръчаха за подхранване на коса и нокти. Пиех по едно на ден. Купих си го от аптеката без рецепта,струваше някъде около 6 лв.
Активен

merimna
спящ на клавиатурата
****

Репутация: 54
merimna is on the verge of being accepted.merimna is on the verge of being accepted.merimna is on the verge of being accepted.merimna is on the verge of being accepted.merimna is on the verge of being accepted.
Неактивен Неактивен
Пол: Жена
Публикации: 5234

Отн.: Геритамин
« Отговор #16 -: 21.04.2007 11:27:48 »

4,20 го взех аз.
Активен

"Наглеждай сърцето ми- оставих го при теб."
Оли
Редактор
спящ на клавиатурата
*****

Репутация: 61
Оли is a rising star!Оли is a rising star!Оли is a rising star!Оли is a rising star!Оли is a rising star!Оли is a rising star!
Неактивен Неактивен
Пол: Жена
Публикации: 5701
Всичко идва навреме за този, който умее да чака!

Отн.: Геритамин
« Отговор #17 -: 21.04.2007 15:08:11 »

Пие се по една капсула на ден. От акушерка знам, че по време на менструация не се пие. После пак се продължава. Много е полезен!  :emot2:
Активен


Ania
мушмурок
*

Репутация: 3
Ania has no influence.
Неактивен Неактивен
Пол: Жена
Публикации: 214

Отн.: Геритамин
« Отговор #18 -: 21.04.2007 18:19:58 »

Аз ако се намажа с нещо толкова мазно лицето ми така ще лъсне.  :crazyeye: Направо ще си отворя фабрика за производство и бутилиране на мазнина. Или ще почна да произвеждам сапун  :lol: Но на хората със суха кожа хич не им е весело сигурно.
Ха-ха, ами тя жената е с много суха кожа и затова добре й се отразява  :wink:
Активен

Man muss das Leben eben nehmen, wie das Leben eben ist.
desitka
спящ на клавиатурата
****

Репутация: 63
desitka is a rising star!desitka is a rising star!desitka is a rising star!desitka is a rising star!desitka is a rising star!desitka is a rising star!
Неактивен Неактивен
Пол: Жена
Публикации: 5974
...за любовта, морето и още нещо...

Отн.: Геритамин
« Отговор #19 -: 23.04.2007 20:15:22 »

Взех си днес. Смятам, че ще се отрази добре и на кожата, и на косата, и на ноктите...А щом влияе добре и на плодовитостта, какво по-хубаво  :mrgreen:
Активен
Танита
спящ на клавиатурата
****

Репутация: 50
Танита is on the verge of being accepted.Танита is on the verge of being accepted.Танита is on the verge of being accepted.Танита is on the verge of being accepted.Танита is on the verge of being accepted.
Неактивен Неактивен
Пол: Жена
Публикации: 4837

WWW
Отн.: Геритамин
« Отговор #20 -: 23.04.2007 20:51:31 »

Аз ще си взимам в сряда, защото нали не трябвало да се пие, когато си в цикъл. И ще си го пия с фолиевата киселина.
Активен


desitka
спящ на клавиатурата
****

Репутация: 63
desitka is a rising star!desitka is a rising star!desitka is a rising star!desitka is a rising star!desitka is a rising star!desitka is a rising star!
Неактивен Неактивен
Пол: Жена
Публикации: 5974
...за любовта, морето и още нещо...

Отн.: Геритамин
« Отговор #21 -: 23.04.2007 22:23:02 »

Защо да не се пие докато си неразположена? Аз чакам всеки момент да ми дойде... Но нали все пак това са витамини..Каква е връзката?  :new78:
Активен
Танита
спящ на клавиатурата
****

Репутация: 50
Танита is on the verge of being accepted.Танита is on the verge of being accepted.Танита is on the verge of being accepted.Танита is on the verge of being accepted.Танита is on the verge of being accepted.
Неактивен Неактивен
Пол: Жена
Публикации: 4837

WWW
Отн.: Геритамин
« Отговор #22 -: 23.04.2007 22:29:48 »

Пие се по една капсула на ден. От акушерка знам, че по време на менструация не се пие. После пак се продължава. Много е полезен!  :emot2:

Не знам защо е така, ама щом гинеколожка го е казала, може да има някаква причина. И аз се чудих, ама.... :new78:
Активен


DESS
наш човек
**

Репутация: 11
DESS has no influence.
Неактивен Неактивен
Пол: Жена
Публикации: 987

Отн.: Геритамин
« Отговор #23 -: 24.04.2007 09:47:01 »

Ами и аз от скоро гледам Анелийка, че го рекламира, не съм й фенка, ама нали съм си жертва на рекламата се замислих дали да не го пия, че лицето ми през пубертета беше по-добре от сега. Но в момента пия МЕРЦ, ще трябва да го псра, за не се превитаминизирам и аз като Деситка  :silly:

И си спомням, че Геритамин пиех като ученичка за регулиране на цикъла, и на мен гинеколог ми го беше изписал, само че не беше НЕО. Нооо го спрях, защото пак лекар ми каза, че пораствал бюста от него  :haha: а аз нямах нужда от стимулация в тази област и се изплаших и го спрях. И сега не знам, като ви чета ми се прииска да го почна, все пак е витамин, това за бюста ... ми се вижда смешно сега. А като гледам за колко неща помага, дори за  :new06: :new78: да взема да пробвам  :mrgreen:
Активен

desitka
спящ на клавиатурата
****

Репутация: 63
desitka is a rising star!desitka is a rising star!desitka is a rising star!desitka is a rising star!desitka is a rising star!desitka is a rising star!
Неактивен Неактивен
Пол: Жена
Публикации: 5974
...за любовта, морето и още нещо...

Отн.: Геритамин
« Отговор #24 -: 24.04.2007 09:54:16 »

лекар ми каза, че пораствал бюста от него  :haha: а аз нямах нужда от стимулация в тази област

Момичета, ако има такъв ефект казвайте на време да го спирам, че ще стане страшно положението  :haha: И без това имам чувството, че откакто се мажа с крем за стягане на бюста, той се увеличава, сега в момента съм и в ПМС и още повече са ми наедрели, и освен, че не мога да спя по корем и да слизам по стълби, вече и обикновеното ходене ми е болезнено...Ако вземе и от Геритамина да се увеличи  :crazyeye:


Иначе сериозно...странно ми е как витамини могат да вредят на организма по вереме на цикъл или пък да стимулират нарастването на гърдите...  :new78:
Активен
DESS
наш човек
**

Репутация: 11
DESS has no influence.
Неактивен Неактивен
Пол: Жена
Публикации: 987

Отн.: Геритамин
« Отговор #25 -: 24.04.2007 11:01:25 »

Момичета, ако има такъв ефект казвайте на време да го спирам, че ще стане страшно положението  :haha: И без това имам чувството, че откакто се мажа с крем за стягане на бюста, той се увеличава, сега в момента съм и в ПМС и още повече са ми наедрели, и освен, че не мога да спя по корем и да слизам по стълби, вече и обикновеното ходене ми е болезнено...Ако вземе и от Геритамина да се увеличи  :crazyeye:
Хех, адаш много добре те разбирам и аз съм точно така в момента :redface:
И на мен ми звучи несериозно, ама наистина , мацки, ако забележите подобен страничен ефект сигнализирайте бързо, че ние с адашката не искаме да "растем натам"(и не само натам) :haha: :mrgreen: :silly:
Активен

maminka_sladinka
плямпало, ама се трае
***

Репутация: 24
maminka_sladinka barely matters.maminka_sladinka barely matters.
Неактивен Неактивен
Пол: Жена
Публикации: 2294
plovdiv

Отн.: Геритамин
« Отговор #26 -: 24.04.2007 11:10:43 »

Деситка,ти се учудваш ама например с витамин с можеш да си забавиш цикала и даже да го спреш, аз като ученичка като ми дойде за първи път ,не ми спря цели 52дни и бях приета в болница,заради кръвоизливи и губене вече на собствена кръв с опастност от анемия и така цели 3-пъти влизах в болницата, а там знаеш ли как ми го спряха с помоща на вит к и вит с,два пъти на ден, явно витамините влияят много повече на организма отколкото си мислим ние
Миналото лято щяхме да ходим по работа на морето за 3 дни ,а на мен трябваше точно тогава да ми дойде,бях съкрушена,че няма да мога да се къпя,но лекарят ми каза да бия ударно 3пъти на ден по 3 вит с и така ми се забави със седмица
Активен

АТИКА - 3г. 10м.
КРИС - 13г.09м.
Chanel
Редактор
спящ на клавиатурата
*****

Репутация: 62
Chanel is a rising star!Chanel is a rising star!Chanel is a rising star!Chanel is a rising star!Chanel is a rising star!Chanel is a rising star!
Неактивен Неактивен
Пол: Жена
Публикации: 5890
няма невъзможни неща

Отн.: Геритамин
« Отговор #27 -: 24.04.2007 11:20:37 »

Сега прочетох ,че говорите за Геритамин и ще ви споделя моя опит с тези витамини.
Преди 6-7 години , вече даже не си спомням защо започнах да ги пия.Обаче се предозирах и ходих на лекар.Докторката ми обясни ,че предозирането не е желателно защото са мастно разтворими витамини и им е необходимо време за да се абсорбират.Благодарение на предозирането започна моето качване на килограми, за което мога да описвам много дълго , но ще ви го спестя. Внимавайте по колко пиете.Консултирайте се с фармацевт или лекар преди да започнете да ги пиете.
« Последна редакция: 24.04.2007 12:34:12 от Galina » Активен

desitka
спящ на клавиатурата
****

Репутация: 63
desitka is a rising star!desitka is a rising star!desitka is a rising star!desitka is a rising star!desitka is a rising star!desitka is a rising star!
Неактивен Неактивен
Пол: Жена
Публикации: 5974
...за любовта, морето и още нещо...

Отн.: Геритамин
« Отговор #28 -: 24.04.2007 11:42:32 »

Айде сега, ново 20...Ми то аз с моите кг, ако взема още да трупна къде ще му излезе края  :conf: Мисля да си направя моя схема-по 1 на ден, през ден ...
Активен
Anito
мушмурок
*

Репутация: 2
Anito has no influence.
Неактивен Неактивен
Пол: Жена
Публикации: 166

Отн.: Геритамин
« Отговор #29 -: 24.04.2007 11:43:29 »

Докато ви чета си мисля,че явно всичко си зависи от организма.
Аз изпих една опаковка и нямах абсолютно никакви смущения-нито бюста ми порастна,нито се предозирах,абсолютно нищо!
Колкото до вит.Ц, аз го пия ,за да ми се регулира цикълът,но определено не ми се забавя,просто не е толкова обилно кръвотечението.
Наистина  е по-добре да се консултирате с лекар,преди да започнете да пиете каквото и да е.
Активен

Страници: 1 [2] 3   Нагоре
  Изпрати темата  |  Изпечатай  
 
Отиди на: